[software-liber] Re: Sugestie: lobby Linux printre vanzatorii IT din supermarket-uri

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Lun Iun 16 12:03:45 EEST 2008

> Cei care lucrati cu Kiwi, Ubuntu, Mandriva, etc. - se poate face ceva
> pentru includerea smolt by default ? Eu lucrez cu Fedora - in Fedora exista
> smolt, ne luptam sa ajunga si in Red Hat-ul oficial (si implicit in
> CentOS)...

Adaug pe pagina SoC. Stiu ca de mult am zis ca incerc sa pun Smolt in Kiwi
dar tot itmpul erau taskuri mai urgente. Nu am apucat sa studiez hardware
reporterul Ubuntu, sa vad cat e de diferit ca implementare si scop fata de
Smolt.

Jani