[software-liber] Re: Pregatiri Firefox 3 Release Party - sambata 21 Iunie 2008

Lun Iun 16 12:51:17 EEST 2008

Tocmai, nici nu as vrea sa vina cineva la intalnirile grupului doar
pentru ca dam mici si bere gratis. Nici nu pretindeam sa impartim
tricouri gratis, e departe de orice scop al grupului. Ideea mea era ca
puteai sa zici fain pe lista, ma uitati cat ii pretul la un tricou la
care va trebuie dati de stire. Da nu sa pui pe site ca la o taraba.
Cel mult si pe CJLUG.

Oricum putini oameni care n-au nici o legatura cu FOSS o sa vina la
cumparat de tricouri cu Firefox. Pe site, si asta e doar parerea mea
ce poate fi ignorata, tricourile alea cu pret arata JALNIC.

--
Alin