[software-liber] Re: Linux 螽 Bucure演i

Lun Iun 16 13:04:40 EEST 2008

Eu sunt convins ca baietii din ROSEdu are vrea sa mai iasa din
politehnica cu activitatea de promovare, si in limita timpului
disponibil sunt sigur ca ar face-o. Problema e cine le ofera sprijin
in afara Politehnicii? Vine cineva cu experienta sa puna umaru la o
prezentare/eveniment sau mai degraba le sare lumea in cap zicand ce
mai vor si copiii astia? Oamenii cu experienta nu se baga ori ca n-au
timp, ori ca ii prea lame prezentarea, ori ca nu ii subiectul pe care
vor ei sa il auda.

S-ar putea sa ma insel dar cand au organizat Ubuntu Release Party si
Ubuntu Install Party nu cred ca au auntat anuntul pe vreoun forum
important din tara, ar fi probabil cazul sa iasa si ei mai tare in
fata si o sa mai fie si oameni cu experienta sa ii ajute.

--
Alin