[software-liber] Re: Linux 螽 Bucure演i

Alex Eftimie alex la rosedu.org
Lun Iun 16 13:17:50 EEST 2008

Noi, la ROSEdu, 螽cerc緆 s facem lucrurile pas cu pas. Ceea ce ne
ține legați este pasiunea pentru programare și dorința de a schimba
ceva 螽 modul 螽 care modelul Open Source este abordat la noi 螽
Universitate.

Activitățile noastre sunt mai degrabă orientate intern, decât către
exterior. Cel puțin până acum, ne-am descurcat destul de bine cu
resursele noastre. Relațiile cu exteriorul se limitează la contacte cu
ROSI, ROSDEV, ubuntu-ro și Grupul pentru Software Liber și asta nu
pentru că nu am dori să colaborăm cu alte persoane/comunități, ci
pentru că în majoritatea cazurilor nu a fost timp pentru așa ceva.

Au fost c漮eva 螽cerc綖i de a organiza prezent綖i (螽 toamn doream s
aducem pe cineva de la ubuntu-ro s vorbeasc, apoi ne g滱deam s
vorbim fiecare despre ceea ce-l pasionează din domeniul FLOSS) în fața
studenților din Poli, însă până acum niciuna nu a avut succes. Acest
lucru se datorează și interesului scăzut al majorității studenților de
aici față de astfel de evenimente, cât și lipsei unei determinări
puternice în cadrul organizației.

Suntem mai degrabă geeks pasionați de cod decât avocați ai FLOSS. Cel
puțin deocamdată.

Alex

--
O< campania panglicii ascii - opriți mail-urile html - www.asciiribbon.org