[software-liber] Re: media kit pentru prezentari

Adi Roiban adi la roiban.ro
Mar Iun 17 11:46:25 EEST 2008

În data de Ma, 17-06-2008 la 01:38 -0700, cipyk a scris:
> Banii clar o sa fie o problema... nu stiu pe cine poti convinge sa-ti
> dea bani pentru asta, mai ales ca o sa coste ceva sa faci o treaba ok
> (adica cd-uri cu etichete, pliante color samd * numar de elevi * numar
> de licee).
Nu ma gandesc la un media kit scump.
2 cd-uri cu ubuntu, 2 cu Fedora, 2 cu OpenDisc. (cd-urile pot recircula)
5 Afise A3 cu diverse proiecte
5 Foi autocolante diverse

Eu vad aceste media kit ca pe un stimulent pentru a face o prezentare.
Nu trimitem pachete asa aiurea.. cum fac Canonical :)
Primim cerere pentru pachet, vorbim cu persoana, vedem cand vrea sa faca
prezentarea...

> Ma mai gandeam la ceva - prezentarile poate ar trebui si ele sa aiba
> cam aceeasi structura nu?
> Exista vreo varianta deja facuta sau facem una?
Pentru prezentari putem face noi o structura, dar ma astept ca fiecare sa
prezinte ce ii place lui.

Ex ma astep la prezentari de Mandrake, dar si de Wordpres, sau de ce nu
php si mysql... Eu cam asta studiat in liceu.

--
Adi Roiban