[software-liber] Re: media kit pentru prezentari

cipyk cucu.ciprian la gmail.com
Mar Iun 17 11:38:36 EEST 2008

Banii clar o sa fie o problema... nu stiu pe cine poti convinge sa-ti
dea bani pentru asta, mai ales ca o sa coste ceva sa faci o treaba ok
(adica cd-uri cu etichete, pliante color samd * numar de elevi * numar
de licee).

Ma mai gandeam la ceva - prezentarile poate ar trebui si ele sa aiba
cam aceeasi structura nu?
Exista vreo varianta deja facuta sau facem una?

Cipri