[software-liber] Re: Sugestie: lobby Linux printre vanzatorii IT din supermarket-uri

aygun Abibula.Aygun la gmail.com
Mar Iun 17 17:45:05 EEST 2008

Salutare !

Eu cred ca inainte de toate trebuie sa lucram cu utilizatorul final.
Home userul !
De ce ? Simplu , daca ia un sistem / laptop cu linux rima chestie care
o va face va fi sa mearga home , sa il cheme pe vecinul sa ii puna
Vista.

Azi am fost martor la o discutie in Selgros. la departamentul Garantii
vine un nene :

Clientul: - Buna ziua , stiti , am pierdut cd-ul cu drivere , ma
ajutati si pe mine.Am un laptop luat de la dvs Acer .....

Vanzatorul: - Ok ! Avem deja driverele de Windows XP!

Cleintul: - Nu vreau de xp deoarece am pus Vista ! Este mai frumos !

No Comment !!!!

Si ca asta este impresia in general. Multe persoane sunt atrase de eye
candy.
Personal am atras multi useri in satiul linu cu eyecandy-ul. Abia pe
urma au prins gustul softwareului liber.

Nu este curs pe care sa nu il predau si sa nu convertesc unul sua doi
la Linux ( nu total , dar coexista si win si lin pe sistemul
respectiv ).

:D

Unii au migrat definitiv pe lin dar unii mai simt nevoia de o
"doza"  :-))

Aygun