[software-liber] Re: media kit pentru prezentari

Ciprian Cucu cucu.ciprian la gmail.com
Mie Iun 18 01:33:12 EEST 2008

Inteleg argumentele tale, dar nu sunt sigur ca o sa avem si impact.

Din cate cunosc eu mediul social si scolar de la noi, trebuie sa initiem o
miscare in care sa se vada profesionism - ceea ce implica in opinia mea
promovare din timp, materiale bine facute (si suficiente pentru toti cei
interesati) si aceasi informatie oferita pentru toata lumea, cu finalitatea
atragerii lor inspre grupul local GSL pentru mai multe detalii, colaborari
pe proiecte, dezvoltare de soft samd.

Am vazut materialele de promovare ale ImagineCup (Microsoft), am vazut
materiale de promovare ale unor competitii pe multimedia din austria (acolo
nu conteaza in ce lucrezi), am vazut CD-uri cu unelte soft gratis date de
Microsoft (surprinzator) si pot sa spun ca se simte preocuparea,
profesionismul si in fine... forta (parca vrei sa iei parte la aia).

Nu cred ca toata lumea are spiritul revolutionar atat de bine dezvoltat
incat sa "sara" la orice oportunitate de a fi altfel. Mai degraba cred asa:
ca fond - GSL are o logica mai corecta si mai coerenta si ofera suficiente
avantaje asupra softului proprietar. Insa pentru a ajunge la fond, oamenii
sunt atrasi de formă (!) iar forma aia trebuie să fie măcar la nivelul
celorlalti.
Altfel tot timpul vom fi priviti ca amatori.

O zi faină,
Cipri