[software-liber] Re: media kit pentru prezentari

Ciprian Cucu cucu.ciprian la gmail.com
Mie Iun 18 01:37:02 EEST 2008

P.S.
Si parca nu era ideea sa prezentam o anumita distributie in licee...
Prezentam IDEEA de software liber + avantajele softului liber, cateva
softuri cunoscute OO, FF, Gimp... - ca sa faca legatura cu ceva real,
concret si *eventual* vorbim ceva despre Linux in general (imun la virusi,
sigur, gratuit) si aratam niste screenshoturi de Kiwi / Ubuntu, Fedora,
Mandriva (si inca 1 - 2 distributii).