[software-liber] Re: Podcasting video

Nicu Buculei nicubunu la gmail.com
Mie Iun 18 08:19:58 EEST 2008

Alexandru Szasz wrote:

> De ce nu software liber? Adică ogg ? MP3, MP4 nu sunt tocmai libere.

Pentru ca in general "podcast" inseamna ceva care se poate reda pe iPod,
iar iPod nu stie formate libere...
De asta unii se incapatineaza ca nu foloseasca denumire specifice Apple
si spun "audiocast" sau "videocast" iar altii mai extremisti publica
"oggcast", tocmai pentru a sublinia un punct de vedere.