[software-liber] Re: media kit pentru prezentari

Nicu Buculei nicubunu la gmail.com
Mie Iun 18 08:24:56 EEST 2008

Ciprian Cucu wrote:
> Si parca nu era ideea sa prezentam o anumita distributie in licee...

In teorie ar fi ideal daca s-ar prezenta o singura distributie (probabil
distributia pe care o prefera cel care sustine prezentarea) pentru ca
altfel exista posibilitatea de a induce confuzie audientei si a genera
discutii interninabile: de ce sint mai multe, care e mai buna, de ce aia
etc.
Dar in practica nu cred ca s-ar putea ajunge la un consens asupra unei
singure distributii.