[software-liber] Re: media kit pentru prezentari

Ciprian Cucu cucu.ciprian la gmail.com
Mie Iun 18 10:52:42 EEST 2008

Poate n-am fost destul de clar - ideea mea e sa aratam doar cateva
screenshoturi si nu sa facem prezentare de linux.
In plus cred ca varietatea este un atu al linux si nu o problema - putem sa
spunem asta de la inceput.
Iar in cazul in care cineva chiar intreaba - care e mai buna si de ce -
putem sa spunem in primul rand ca diferentele nu sunt mari si sa atragem
atentia asupra unor avantaje gen kiwi este facuta pentru Romania, mandriva
are un panou de configurare foarte facil, ubuntu are cel mai mare suport
hardware (sau ceva de genul, raspunsuri pe care le avem deja pregatite).

In plus putem "amana" discutia la nivel de detaliu pentru momentul in care
cineva e chiar interesat si vine la Grupul local la o poveste :)

Cipri