[software-liber] Re: Mozilla Firefox 3.0 a aparut !

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Mie Iun 18 12:59:43 EEST 2008

2008/6/18 Nicu Buculei <nicubunu la gmail.com>:

> Uh.... "yum update firefox" se pune? Banuiesc ca nu, asa ca m-as transforma
> intr-un mincinos daca as face ceva pe acolo.

Nu cred că e încă nici pe rawhide.
Dar s-au făcut deja 5 milioane de descărcări.

Atenție primește, numărul de descărcări ale Firefox în română crește vertiginos.
După ce trece ceva timp am să cer iar o statistică ca să verific cum e
la Firefox 3.
Și rețineți că mozilla.com nu oferă varianta în română decât dacă
sistemul e pus pe română (mai exact dacă e limba română preferată la
navigator, dar asta e o urmare a sistemului cu setările regionale pe
română), deci faptul că numărul de descărcări ale Firefox în română
crește este dovadă a faptului că oamenii se chinuie puțin să descarce
în română.  Pentru că foarte puțini au Windows setat regional pe
română, unii sunt paranoici și au impresia că le schimbă sistemul în
română.