[software-liber] Re: Cine folosește OpenOffice.org în România ?

Lucian Constantin struct_bylighting la yahoo.com
Mie Iun 18 14:20:34 EEST 2008

On 18 Iun, 06:55, "Jani Monoses" <jani.mono... la gmail.com> wrote:
> Cu toate acestea dictionarele mentionate acolo sunt tot cele vechi (2006) si
> asta
> de vede doar dupa ce descarci.
>
>  http://ro.openoffice.org/langtools.html

Sunt convins că Alex va rezolva la un moment dat și problema asta. Să
nu-mi spui că la voi în Kiwi este totul perfect.

Detalii de download și status de distribuție găsiți aici:

http://groups.google.com/group/rospell/web/distribuire-corector-ortografic

Estimez că se downloadează manual sau automat numai pentru
Openoffice.org în medie peste 70 de dicționare pe zi. Asta denotă o
bază de instalare de openoffice foarte largă.

> Daca e site oficial m-as astepta ca cei activi in OO-Romania sa-l tina la
> zi.

Desigur, și dacă mai ai alte așteptări suplimentare eu mă aștept să le
pui într-un email privat.

> Decat traducerea interfetei  ma astept chiar mai mult ca un dictionar bun si
> USOR de gasit,
> sa creasca numarul de interesati. Interfata o mai intelege lumea si in
> engleza sau se
> obisnuieste, dar aproape toti lucreaza la documente in romana.

Te asigur că este foarte ușor de găsit, 70 downloaduri pe zi.

> In continuare sunt uimit de lipsa de coordonare si promovare vizibila a unui
> dictionar unic pentru Romania.

Alte uimiri, cum am spus, pe un email privat, asta dacă nu vrei să
auzi răspunsul în public.

Sunt deja mii.

Lucian
--