[software-liber] Re: Cine folosește OpenOffice.org în România ?

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Mie Iun 18 14:45:06 EEST 2008

2008/6/18 Lucian Constantin <struct_bylighting la yahoo.com>:

> si

> Sunt convins că Alex va rezolva la un moment dat și problema asta. Să
> nu-mi spui că la voi ßn Kiwi este totul perfect.

> Detalii de download și status de distribuție găsiți aici:
>
> http://groups.google.com/group/rospell/web/distribuire-corector-ortografic

Nu are legatrua cu kiwi sau cu perfectiunea. Ai zis ca e site oficial OO
deci pentru un neinitiat
care viziteaza situl impresia este ca dictionarele in romana nu-s la zi iar
textul de langa ele e
neinformativ.

> Estimez că se downloadează manual sau automat numai pentru
> Openoffice.org Ăźn medie peste 70 de dicționare pe zi. Asta denotă o
> bază de instalare de openoffice foarte largă.

Deci eliminand inevitabilele duplicate si updaturi la release sa zicem
20,000 pe an.
Sa zicem ca sunt 2,000,000 calculatoara in tara (sunt mai multe) deci
dictionarul
e folosit pe 1% din ele. De 10 ori mai putin decat estimarea ta de 10% din
calcurile cu OO din Romania.
Deci diferenta de un ordin de marime estimata de mine dintre unde se
foloseste si unde s-ar putea folosi este
valida.

> Desigur, și dacă mai ai alte așteptări suplimentare eu mă aștept să le
> pui Ăźntr-un email privat.

[...]

> Alte uimiri, cum am spus, pe un email privat, asta dacă nu vrei să
> auzi răspunsul ßn public.

Nu am alte asteptari in afara de ce am zis. E proiect public deci si daca as
avea tot pe
lista le-as scrie. Iar legat de raspunsul in public ma gandesc ca esti
destul de civilizat si curajos
incat sa nu scrii intr-un fel in privat si altfel in public.

> downloaduri
>
> Sunt deja mii.

Fain. Ar putea fi zeci de mii cu un pic de efort extra. Dat un numar de
versiune normal la pachet,
pus pe situl openoffice, pus vizibil pe i18n.ro etc. Daca preferi sa ramai
underground asta e, 70
de pachete pe zi e foarte putin. Banuiesc ca se vand mii de calculatoare
zilnic in tara.

Jani