[software-liber] Re: Cine folosește OpenOffice.org în România ?

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Mie Iun 18 15:30:28 EEST 2008

2008/6/18 Jani Monoses <jani.monoses la gmail.com>:

> Cu toate acestea dictionarele mentionate acolo sunt tot cele vechi (2006) si
> asta
> de vede doar dupa ce descarci.
>
>  http://ro.openoffice.org/langtools.html
>
> Daca e site oficial m-as astepta ca cei activi in OO-Romania sa-l tina la
> zi.

Din câte știu eu, OpenOffice doar împachetează dicționare, nu le menține ?!
Voi avea grijă să fie promovate pe pagina proiectului românesc,
momentan lucrez la o refacere a paginii astfel încât să permită de pe
prima pagină descărcarea produsului, a ghidului în română și a
dicționarelor.

Mai multe despre OpenOffice la prezentarea din Cluj-Napoca.

> In continuare sunt uimit de lipsa de coordonare si promovare vizibila a unui
> dictionar unic pentru Romania.

Există grupul rospell pe google inițiat acum câteva luni, iar Lucian
Constantin este singurul care se ocupă în special de acest proiect.
Mie mi se pare că Lucian coordonează bine proiectul.