[software-liber] Re: issue tracker

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Joi Iun 19 14:34:23 EEST 2008

> Aveti idei de un issue tracker simplu?

trac mi se pare cel mai simplu de folsoit, de instalat nu stiu, de aceea am
sugerat si ceva extern ca LP
care e numai bun de bugtracking desi poate ar intampina rezistenta de la cei
care nu vor sa foloseasca
soft web proprietar sau cei care nu vor sa-si faca un cont acolo.

> O sa incerc sa instalez si trac, dar acesta este mai greu de instalat pe
> dreamhost.

incerc eu pe linode daca pe dreamhost e greu si ne hotaram pe trac.
Cel mai fain ar fi daca ar fi ceva plugin de wordpress sa avem toate intr-un
loc.

> Ce ziceti daca folosim notitele Tomboy sincronizate prin WebDav?
> Sau sincronizat sarcinile din Evolution?

Eu nu folosesc nici tomboy nici evo si cred ca sunt inca destui in situatia
asta. Nu zic ca nu-s bune
dar ar fi o schimbare mult mai serioasa decat ceva aplicatie web cu care
majoritatea au mai avut de-a face
in alte proiecte.

Jani