[software-liber] Re: issue tracker

Adi Roiban adi la roiban.ro
Joi Iun 19 14:59:21 EEST 2008

În data de Jo, 19-06-2008 la 14:40 +0300, Nicu Buculei a scris:
> Adi Roiban wrote:
> >
> Poti sa te uiti si la Mantis, e un tracker destul de simplu.
Apoi tot complicat e... cred ca noi avem nevoie de un todo list.

> Nu Evolution, nu cred ca foloseste Evolutin nici macar majoritatea,
> darmite toata lumea.
OK. Pai atunci mergem pe ideea unor aplicatii web ca astea sunt mai usor de adoptat.

As merge pe un modul de wordpress, asta pentru a nu mai avea un alt cont
si o alta parola.

--
Adi Roiban