[software-liber] Re: issue tracker

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Joi Iun 19 21:45:28 EEST 2008

2008/6/19 Stas Sushkov <cool2sv la gmail.com>:

> Implementez eu un modul pentru wordpress gen calendar.
> In care poti genera activitatile si distributie pe zile si ore a
> oricarui eveniment vrei.
> La fel, vom obtine un calendar ce va genera si xml-ul de tip ical,
> care poate fi importat in evolution daca nu gresesc.
>
> Calendarul va putea fi browse-uit in functie de zi, sapt si luna pe care o
> vrei.
> Ii ceva gen google calendars, doar ca fara sms-uri...
>
> Daca pare ok, vedem cum il implementam, daca ii va lipsi ceva, rezolvam :)

Pluginurile puse de Adi par un inceput bun, poate doar trebuiesc completate
sa aiba categorii,
sa nu fie toate intrarile intr-o lista plata, sa poate sorta dupa assigned
si inca cateva mai comune
de la issue trackere. Sa se poata atasa linkuri usor la theaduri pe lista
sau alte URLuri.
Partea cu calendar nu mi se pare asa importanta, ca nu avem asa multe
taskuri si nu au termeni stricti.
Nu strica, doar nu e esential la inceput :)