[software-liber] oportunitate la Constanta

Alexandru Mizeranschi Lexu85 la gmail.com
Joi Iun 19 22:17:50 EEST 2008

La rugamintea lui Aygun, am purtat niste discutii cu profesori din
universtatea "Ovidius" Constanta in vederea sustinerii unei conferinte
cu teme din aria free software acolo. S-a obtinut unda verde daca veti
dori sa organizati ceva pe timpul verii (se poate pune la dispozitie
Aula Magna, cu conditia sa ne ocupam noi de partea organizatorica).
Insa ar mai fi o alternativa, mult mai buna dupa parerea mea:

Se poate participa la CNIV/ICVL 2008 (Conferinta Nationala de
Invatamant Virtual http://www.cniv.ro/2008/ sau http://www.icvl.eu/2008/
). Avantaje:
- public numeros (elevi, studenti, profesori scoli,
licee,universitati)
- cazare mai ieftina (fiind extrasezon)
- deschidere internationala

As vrea sa-mi spuneti pe cat de repede posibil daca sunteti interesati
sa sustineti prezentari in cadrul CNIV... Daca da, trebuie sa luam
legatura cu organizatorul si sa intocmim un plan organizatoric.

Lumea se plangea pe CTLUG ca nu se intampla nimic si pe la noi in C-
ta... Acum avem ocazia sa se intample, ba mai mult chiar, la o
conferinta nationala/internationala. :)