[software-liber] Re: oportunitate la Constanta

Adi Roiban adi la roiban.ro
Vin Iun 20 00:18:01 EEST 2008

Salut,
În data de Jo, 19-06-2008 la 13:54 -0700, aygun a scris:

> Haideti oameni buni !
> Avem unde si nu mai ridica nimeni mana ?
>
> Mda , de aici deducem multe.
>
> Multumiri!
Faptul că nu s-au primit suficiente răspunsuri în 2 ore nu ne îndreptățește
să tragem concluzii.

Acum văd că conferința e în octombrie. Puțintică răbdare.
--
Adi

--
Adi Roiban