[software-liber] Re: oportunitate la Constanta

Adi Roiban adi la roiban.ro
Vin Iun 20 00:23:57 EEST 2008

Salut Alexandru,

În data de Jo, 19-06-2008 la 12:17 -0700, Alexandru Mizeranschi a scris:
> [...]
>
> Se poate participa la CNIV/ICVL 2008 (Conferinta Nationala de
> Invatamant Virtual http://www.cniv.ro/2008/ sau http://www.icvl.eu/2008/
> ). Avantaje:
> - public numeros (elevi, studenti, profesori scoli,
> licee,universitati)
> - cazare mai ieftina (fiind extrasezon)
> - deschidere internationala
>
> As vrea sa-mi spuneti pe cat de repede posibil daca sunteti interesati
> sa sustineti prezentari in cadrul CNIV... Daca da, trebuie sa luam
> legatura cu organizatorul si sa intocmim un plan organizatoric.

Da, sunt interest de sustinerea unor prezentari in cadrul CNIV.

> Lumea se plangea pe CTLUG ca nu se intampla nimic si pe la noi in C-
> ta... Acum avem ocazia sa se intample, ba mai mult chiar, la o
> conferinta nationala/internationala. :)

Propunerea ta este foarte buna si eu personal iti multumesc pentru ca ai
vorbit cu profesorii de la universitate, si te felicit pentru contactele
obtine.

Nu stiam de CNIV.

M-am uitat repede peste pagina conferintei, mai mult sa vad care sunt
deadline-uri (10 Octombrie , 2008) si am impresia ca impreuna cu
LVLE [1] sunt printre principalele conferinte in care FLOSS-ul trebui sa
fie prezent.

In mod cert o sa fim prezenti la aceste evenimente si putem continua
discutiile pe aceasta lista.

Bafta!
--
Adi Roiban