[software-liber] Re: Organizare eveniment 21 Iunie Cluj

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Vin Iun 20 08:52:59 EEST 2008

2008/6/20 Adi Roiban <adi la roiban.ro>:

> Salut,
>
> Mai jos este lista cu postere si autocolantele pe care vrem sa le facem
> pentru prezentare si pentru petrecere.

Acestea nu vor mai fi puse azi nu, deci nu sunt pentru promovat? Sunt pentru
impartit in sala sau pus la UBB chiar dimineata?  Mie mi se par stickerele
mai importante decat afisele. Astea se dau jos dupa prezentarea dar
celelalte 'stick' around :)
La poseterul use open standards (pe viitor, nu neaparata cum) as scoate
referintele prea tehnice
si linkurile la gecko si webkit si as pune firefox sa fie clar pentru toti
despre ce e vorba.

Jani