[software-liber] Re: oportunitate la Constanta

Ciprian Cucu cucu.ciprian la gmail.com
Vin Iun 20 09:44:10 EEST 2008

Ma gandeam in ce masura e posibil sa dezvoltam o aplicatie educationala si
sa o prezentam?
Poate fi un proiect pe care apoi sa-l dam open source comunitatii sa fie
dezvoltat mai departe si poate in 2 - 3 ani chiar o sa se foloseasca.
Aveti timp?