[software-liber] Re: Organizare eveniment 21 Iunie Cluj

Adi Roiban adi la roiban.ro
Vin Iun 20 10:32:31 EEST 2008

Salut,
În data de Vi, 20-06-2008 la 08:52 +0300, Jani Monoses a scris:
> 2008/6/20 Adi Roiban <adi la roiban.ro>:
>
>         Salut,
>
>         Mai jos este lista cu postere si autocolantele pe care vrem sa
>         le facem
>         pentru prezentare si pentru petrecere.
>
> Acestea nu vor mai fi puse azi nu, deci nu sunt pentru promovat? Sunt
> pentru
> impartit in sala sau pus la UBB chiar dimineata?  Mie mi se par
> stickerele
> mai importante decat afisele. Astea se dau jos dupa prezentarea dar
> celelalte 'stick' around :)
> [...]
Afise cu prezentarea sunt pentru a fi puse in ISE in jurul salii... sa
fie mai usor de gasit.

Restul de afise sunt facute pentru noi.

Sunt de acord cu faptul ca autocolantele sunt mai importante. Sunt mult
mai ieftine si de mai mare efect :)

Am actualizat lista prin adaugarea mai multor autocolante cu firefox. Nu
am mai adaugat cu Fedora pentru ca mai aduce si Nicu.

Daca mai stiti autocolante faine pe care am putea sa le facem va rog sa
imi spuneti.

Spor!
------------

4 afise A3 prezentare

http://www.softwareliber.ro/poze/?gallery=Promovare%
2FAfise&image=poster-prezentare-fedora-firefox-sigle.png

----
http://www.softwareliber.ro/poze/?gallery=Promovare%2FPostere

3 afise A3 firefox always use protection
3 afise A3 firefox victory
3 afise A3 use open standards
1 afise A3 fedora freedom
1 afise A3 fedora voice