[software-liber] Re: oportunitate la Constanta

aygun Abibula.Aygun la gmail.com
Vin Iun 20 11:28:00 EEST 2008

> Ma gandeam in ce masura e posibil sa dezvoltam o aplicatie educationala si
> sa o prezentam?
> Poate fi un proiect pe care apoi sa-l dam open source comunitatii sa fie
> dezvoltat mai departe si poate in 2 - 3 ani chiar o sa se foloseasca.
> Aveti timp?

Proiecte OSS de e-learning sunt destule. Trebuiesc numai adaptate. Ca
sa faci from scrach o asemnea aplicatie e de munca nu gluma.

Eu unul as merge pe o solutie LTSP ( Linux Terminal Server Prject )
care se preteaza excelent in laboratoarele de informatica. Reduce
costurile si totul este centralizat.

Nu stiu daca multi dintre dvs stiu insa la Univ Spiru Haret se dau
examene pe calculator ( grile ) cu o aplicatie online ( blackboard ).
Ei bine , sunt circa 150 sisteme intr-o singura sala ( sisteme
complete ). Pentru ce ? Pentru a te conecta la net si a da examenul.
Tote aceste sisteme au Windows XP pe ele. Nu ar fi fost mai easy un
Server LTSP la care sa se conecteze cateva sisteme prn netboot ?
Niste Thin Client ?

Se poate prezenta si o asemnea solutie.

Aygun

PS: Adi , nu m-am uitat la ora postarii. Am crezut ca Alexandru a
postat ieri dupa ce am vb cu el ( undeva de ora 14) Ei bine , eu am
postat aseara la orele 23:20 dupa ceasul normal. Sistemul meu ( de pe
eeepc ) a ramas cu ora setata dupa ora vietnamului. Acum ceasul este
11:24 iar ora sistemului arata 3:26PM. Nu stiu cum pune google orele
insa trecuse destul de multa vreme de la prima postare.Nu doar doua
ore. Iar faptul ca de la orele 14 pina la 23 nu au fost decat cateva
postari m-a cam amarat.