[software-liber] Re: Organizare eveniment 21 Iunie Cluj

Ciprian Cucu cucu.ciprian la gmail.com
Vin Iun 20 11:52:42 EEST 2008

Referitor la promovare,
nu stie nimeni pe cineva de la Babes care ar putea pune mail pe grupuri de
studenti?
Noi mai faceam asta si era destul de eficient.

Cipri

P.S. Pana acum n-am zis nimic ca nu stiam daca pot ajunge si eu. Se pare ca
voi veni totusi. :)
P.P.S. Sper sa nu va suparati ca ma bag in oala la sfarsit, dar cred ca pe
viitor ar fi bine sa facem promovarea mai din timp... din cate stiu eu e
bine sa ai 5 - 7 zile  afisele puse ca sa le vada lumea. daca sunt puse
azi... cam putin timp pana maine.