[software-liber] Re: Organizare eveniment 21 Iunie Cluj

Adi Roiban adi la roiban.ro
Vin Iun 20 12:08:00 EEST 2008

În data de Vi, 20-06-2008 la 11:52 +0300, Ciprian Cucu a scris:
> Referitor la promovare,
> nu stie nimeni pe cineva de la Babes care ar putea pune mail pe
> grupuri de studenti?
> Noi mai faceam asta si era destul de eficient.
>
> Cipri

Din pacate am esuat in incercare de a ne apropia de Babes.
Speram as recuperam cu aceasta prezentare.

> P.S. Pana acum n-am zis nimic ca nu stiam daca pot ajunge si eu. Se
> pare ca voi veni totusi. :)
> P.P.S. Sper sa nu va suparati ca ma bag in oala la sfarsit, dar cred
> ca pe viitor ar fi bine sa facem promovarea mai din timp... din cate
> stiu eu e bine sa ai 5 - 7 zile  afisele puse ca sa le vada lumea.
> daca sunt puse azi... cam putin timp pana maine.
Nu se supara nimeni, chiar iti multumesc pentru observatie.
Asa este. Dar am renuntat sa mai punem afise deoarece dupa o zi, doua
ele erau date jos sau acoperite de alte afise. Pe langa acest lucru
afisele sunt destul de scumpe.

Singura solutie viabila pentru afise este sa avem suportul facultatilor
si sa pune afisele intr-un afisier.
Am facut lucru acesta la UT, dar din pacate nu mai am timp sa merg si sa
vorbesc cu secretarele si decanul.

Mai povestim maine. Orice ideea legata de promovare este binevenita!

Spor!
--
Adi Roiban