[software-liber] Re: oportunitate la Constanta

Brehar Mihai breharmihai la yahoo.com
Vin Iun 20 12:17:30 EEST 2008

Salut,

Acum ceva vreme a exista proiectul OpenEduNet.org (acum a ramas doar domeniul gol), proiect care a murit din cauza lipsei de timp.

Open Edu Net a pornit de la niste studenti din Iasi la care m-am alaturat si eu, proiectul dorindu-se o alternativa (compatibila) cu AEL (folosind aceleasi standarde pt lectii, ex: SCORM[1])

Nu stiu daca se gasesc doritori pentru continuarea proiectului, dar putem discuta mai multe maine, la Cluj.

[1] http://en.wikipedia.org/wiki/SCORM

Numai bine,
Mihai Brehar
--