[software-liber] Re: Organizare eveniment 21 Iunie Cluj

Robert Sicoie robert.sicoie la gmail.com
Vin Iun 20 12:40:21 EEST 2008

On Fri, Jun 20, 2008 at 11:52 AM, Ciprian Cucu <cucu.ciprian la gmail.com>
wrote:

> Referitor la promovare,
> nu stie nimeni pe cineva de la Babes care ar putea pune mail pe grupuri de
> studenti?
> Noi mai faceam asta si era destul de eficient.

Mail-uri pe grupuri de discutii ale studentilor s-au trimis. Cel putin eu am
trimis pe grupurile in care eram inscris. Problema cea mai dureroasa este ca
numarul studentilor care vor veni este afectat de sesiune :( sau licenta. Sa
speram totusi ca vor veni...
--
Robert Sicoie