[software-liber] Re: oportunitate la Constanta

Catalin Nicolescu catalin.nicolescu la gmail.com
Vin Iun 20 13:49:18 EEST 2008

Ok, am fost astazi cu Alex la universitate sa vorbesc cu profesorul
insarcinat cu organizarea CNIV, sa ma lamuresc si eu.

Conferinta asta are 2 versiuni ce se tin simultan. CNIV in romana si
ICVL in engleza.
In proportie de 99% suntem in. 1% ar fi datorita unei organizari
proaste, desi nu cred ca o sa fie cazul.

Oamenii au spus ca ne pot aloca 3 ore maxim, iar pentru a nu plictisi
audienta, o idee ar fi impartirea in 4 prezentari a cate 45 min. Nu
este batut in cuie decat timpul maxim alocat.

Ar fi recomandat si o prezentare, doua in engleza, pentru ca vor fi
invitati si din strainatate, si n-ar fi rau sa ii includem si pe ei.

Pana atunci ar fi frumos sa ne facem o idee pe cine putem conta, ce
poate prezenta, si de ce ajutor au nevoie.

Din ce am citit pana acum, inteleg ca Aygun, Adi si subsemnatul ar fi
doritori de o prezentare.

Ce vreau sa va rog, ca sa facem ceva mai "democratic asa".
Cine doreste sa faca o prezentare sa anunte pe aceasta lista intr-un e
mail care sa contina [CNIV-nume] in subject, si sa spuna ce ar dori sa
prezinte si de ce ajutor are nevoie, ca sa discutam tema cu intreaga
lista si sa putem aduce imbunatatiri.

Momentan nu este nici un dead-line asa ca nu e graba.

Intre timp, grupul de la Constanta, trebuie sa faca o mica avampremiera.

Printre altele am discutat de posibilitatea unei mici prezentari, tot
la Universitatea Ovidius, cu studentii din anii I si II.

Imediat dupa ce se termina licenta (5 Iulie), este o perioada de 2
saptamani de "practica pe calculator".
Am discutat cu profesorul si ne-ar putea lasa sa tinem o mica
prezentare (cel mult 1 ora jumate), studentilor care sunt in practica,
ca sa vedem cum reactioneaza, si sa isi faca si oamenii o idee de ce
am putea prezenta la conferinta din Octombrie.

Mai multe o sa se discute pe listele de la CTLug.

Ce rugamite as avea, este daca puteti sa imi dati si mie niste
link-uri, pdf-uri, odt-uri cu prezentari pe care le-ati facut ca sa
imi pot face si eu o idee despre ce se vrea in promovarea pe care o
faceti voi, ca sa nu o luam pe drumuri diferite.

Va multumesc mult.

--
My LinkedIn
http://www.linkedin.com/in/nicolescucatalin