[software-liber] Re: Pregatiri Firefox 3 Release Party - sambata 21 Iunie 2008

Adi Roiban adi la roiban.ro
Vin Iun 20 14:32:22 EEST 2008

Salut,

Am facut rezervare pentru sambata la terasa Kapetti. 20 de locuri.
Terasa e deschisa de la ora 14.00. Din cate stiu eu au si mancare.

Stiu ca terasa e departe de ISE, dar nu am gasit nici o terasa faina
prin zona si nici nu am avut timp sa umblu sa vorbesc cu unul altu.

Am primit raspuns de la cei care fac tricourile si merg azi la 16.00 sa
le iau.

Preturile sunt urmatoarele:

Tricou negru 8.9 RON
Imprimeu tricou negru 13.5 RON
Total 22,5 RON
Total cu TVA 26,77 RON

Tricou negru 7.9 RON
Imprimeu tricou negru 11 RON
Total 18.9 RON
Total cu TVA 22,49 RON

-----
Stas, cu stam cu posterele si autocolantele? :)

--
Adi Roiban