[software-liber] Re: Organizare eveniment 21 Iunie Cluj

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Vin Iun 20 17:15:28 EEST 2008

> P.P.S. Sper sa nu va suparati ca ma bag in oala la sfarsit, dar cred ca pe
> viitor ar fi bine sa facem promovarea mai din timp... din cate stiu eu e
> bine sa ai 5 - 7 zile  afisele puse ca sa le vada lumea. daca sunt puse
> azi... cam putin timp pana maine.

Cum zicea si Adi, dispar repede afisele daca le punem din timp. Mai mult, la
prezentarile de pana acum majoritatea au venit ca au aflat de pe internet
sau prieteni nu de pe afise.
Niciodata nu am facut mai mult de 10-12 si cred ca doar la cantitati de
cateva zeci sau sute puse in oras ar fi efect simtitor pentru numarul de
participanti.
Ar fi preferabil sa avem contacte bune la fiecare universitate sa putem
asigura un loc de afis protejat de alti afisatori :)