[software-liber] Re: Organizare eveniment 21 Iunie Cluj

Ciprian Cucu cucu.ciprian la gmail.com
Vin Iun 20 17:29:10 EEST 2008

Da, corect! Sa vad daca pot sa pun o vorba buna la catedra de Info
Economica, ca-s doctorand acolo.
Chiar acum am trimis mail pe lista profilor de la Informatica Economica de
la Stiinte Economice si am mai vorbit cu cineva sa mai trimita la niste
studenti.

Cipri