[software-liber] Distribuire autocolante prin posta

Adi Roiban adi la roiban.ro
Dum Iun 22 12:57:35 EEST 2008

Salut,

Chiar dacă la prezentare numărul persoanelor a fost redus, pentru mine
întâlnirea de sâmbătă a fost foarte importantă.

Am consolidat legaturile cu proiectele Fedora si Mozilla în România și
sper ca rezultatele acestei întâlniri să apară cât mai curând.

Am trecut în lista „Our todo”, acțiunile pe care ar fi frumosă să le
realizăm după înlâlnirie.

O primă acțiune, ușor de realizat este generalizare distribuirii de
autocolante prin poștă. Am trecut direct la implemantarea idee și nu am
mai stat la discuții. Dacă considerați că nu își are rostul, vă rog
spuneți și retrag anunțul.

M-am oferit să generalizez acțiunea începută pentru Ubuntu și să trimit
prin poștă autocolante cu restul proiectelor pentru comunitatea din
România, și nu numai :)

Prima versiune se află aici:
http://www.softwareliber.ro/2008/06/22/distribuire-autocolante/

Vă rog să citiți pagina și să veniți cu sugestii și comentarii.
Ar fi fain dacă Stau sau altcineva cu cunoștințe de CSS și HTML s-ar
uite peste text și l-ar înfrumuseța cu o poză, o culoare ... etc :)

Deasemenea vă rog să veniți cu idei pentru modele noi de autocolante.
Încă nu există autocolante pentru Debian, OpenOffice, Gnome, Mandriva,
OpenSuse, aceste fiind doar o parte dintre autocolantele pe care ar fi
frumos să le putem oferii.

Spor!
--
Adi Roiban