[software-liber] Re: Distribuire autocolante prin posta

Ciprian Cucu cucu.ciprian la gmail.com
Dum Iun 22 19:23:52 EEST 2008

I'm in... is si eu curios cine o sa plateasca autocolantele. Contribui si eu
cu ceva daca e cazul.
Si ar fi super daca am reusi sa le printam pe folii din alea transparente -
adica sa nu ramana albul in margini, ca e destul de aiurea - am mai auzit
ideea asta si pe la altii.

Alte intrebari / sugestii / comentarii:
- cam cum v-ati gandit sa le impartiti? unde? cui?
- Am vazut un nou model de sigla pentru GSL. Nu e mai bine sa facem cu sigla
noua?
- daca facem cu firefox poate facem si cu open office ?
- eu as vrea sa propun un model de autocolant mai general - despre linux si
nu despre o anumita distibutie. incerc sa fac azi un model si sa-mi spuneiti
ce parere aveti.

Cipri