[software-liber] Re: Distribuire autocolante prin posta

Ciprian Cucu cucu.ciprian la gmail.com
Dum Iun 22 20:12:42 EEST 2008

2008/6/22 Rus-Rebreanu Alin-Florin <netblock la gmail.com>:

> De ce despre Linux? Cati oameni sti tu care lucreaza cu nucleul? Gnu ce
> are?

Daca o sa continuam sa fim mai destepti decat restul o sa ramanem noi si cu
Tux. Eu nu tin asa de mult la ideea ca Linux inseamna nucleul si in rest
conteaza distributia. As vrea sa ne adresam mai mult end-userilor care nici
macar nu stiu ca exista kernel, dar care au auzit de Linux. Sunt multi
oameni din astia. Si nu m-ar deranja deloc daca ar asocia Linux o
distributie, doua, trei atata vreme cat il folosesc...

> Eu zic sa ramana cu distributii desi nu ma dau deloc in vant dupa
> aruncatul cu materiale promotionale fara nici un scop.

Poate sa ramana si cu distributii, eu vroiam sa propun unul in plus. Scop?
Cred ca scopul e simplu si clar - sa crestem popularitatea Linux in Romania.
(Vezi, iar vorbesc de Linux si nu ma refer la kernel.) Ca s-ar putea sa nu
fie foarte eficient? Evaluarea s-ar putea sa fie greu de facut. Eventual, pe
unele materiale punem site-ul www.softwareliber.ro (sau alt site) si vedem
daca se simte o crestere de trafic.