[software-liber] Re: Distribuire autocolante prin posta

Andrei Nicolau andrei.nicolau la gmail.com
Dum Iun 22 20:29:53 EEST 2008

Eu cred ca lumea e satula de pliante.Din punctul meu de vedere, intalnirile
organizate si discutille prin institutii sunt cele mai de succes.Cred ca ar
trebui sa folosim pliantele ca sa le dam oamenilor de stire despre
presupusele intalniri.

Iar daca promovom linux prin institutii cel mai bine e sa avem niste
distributii puse la punct , nu neaparat ale noastre , ci mai degraba unele
mai cunoscute cu suport bun.Ca sa nu ne trezim ca le spunem sa foloseasca
Linux, le zicem si ce sa puna pe calculator, dar ei dau fata in fata cu
problemele generale, se blocheaza ca nu stiu sa folseasca Linux si renunta.

O alta parte a promovarii este in randul celor mici, de la liceu, scoli
generale .Daca le captam atentia de la inceput s-ar obisnui cu el si ar
trece mai greu la Windos dupa aia.Exact pentru majoritatea celor de acum le
e greu sa treaca de la Win la Linux.