[software-liber] Re: Distribuire autocolante prin posta

Dum Iun 22 20:31:39 EEST 2008

2008/6/22 Ciprian Cucu <cucu.ciprian la gmail.com>:

> Daca o sa continuam sa fim mai destepti decat restul o sa ramanem noi si cu
> Tux. Eu nu tin asa de mult la ideea ca Linux inseamna nucleul si in rest
> conteaza distributia. As vrea sa ne adresam mai mult end-userilor care nici
> macar nu stiu ca exista kernel, dar care au auzit de Linux. Sunt multi
> oameni din astia. Si nu m-ar deranja deloc daca ar asocia Linux o
> distributie, doua, trei atata vreme cat il folosesc...

Nu face nimeni pe desteptul da nu putem sa ne lasam luati de val. Eu
sunt pentru promovarea software-ului liber nu-mi pasa ca asta ii Linux
sau Hurd, Firefox sau Epiphany insa trebuie sa fie clar ca GNOME/KDE
nu ii Linux cu atat mai mult o distributie.

> Poate sa ramana si cu distributii, eu vroiam sa propun unul in plus. Scop?
> Cred ca scopul e simplu si clar - sa crestem popularitatea Linux in Romania.
Eu credeam ca facem asta ca sa trezim interesul pentru software-ul liber.
> (Vezi, iar vorbesc de Linux si nu ma refer la kernel.) Ca s-ar putea sa nu
> fie foarte eficient? Evaluarea s-ar putea sa fie greu de facut. Eventual, pe
> unele materiale punem site-ul www.softwareliber.ro (sau alt site) si vedem
> daca se simte o crestere de trafic.

Vrei sa dai materiale gratis? Be my guest, am impartit dea lungul
timpului poate chiar sute de cd-uri cu distributii linux insa nu simt
ca asta e cel mai bun mod de a schimba ceva. Vezi micii si berea din
campanile electorale

 --
 Alin