[software-liber] Re: Distribuire autocolante prin posta

Adi Roiban adi la roiban.ro
Dum Iun 22 20:49:09 EEST 2008

În data de Du, 22-06-2008 la 19:23 +0300, Ciprian Cucu a scris:
> I'm in... is si eu curios cine o sa plateasca autocolantele. Contribui
> si eu cu ceva daca e cazul.
Deocamdata voi distribui autocolante deja facut, costul lor fiind
suporta de Stas, de mine, de Nicu, Adrian, Andrei Marei si Andrei Mic
(nu stiu exact cine a facut autocolantele cu Fedora).

> Si ar fi super daca am reusi sa le printam pe folii din alea
> transparente - adica sa nu ramana albul in margini, ca e destul de
> aiurea - am mai auzit ideea asta si pe la altii.
Poi ideea asta a fost pusa in practica pentru autocolantele "Powered by
Ubuntu" ... dar nu a prea avut succes

Putem sa le facem si pe autocolant transparent. Nu am fost eu inspirat
si am uitat sa ii zic lui Stas de folie transparenta. Dar pe viitor
facem.

> Alte intrebari / sugestii / comentarii:
> - cam cum v-ati gandit sa le impartiti? unde? cui?
Ele sunt impartite la intalnirile si evenimentele organizate de grup.
Ex cum am dat acum la prezentare.

Deasemenea o sa trimit si prin posta. Cine vrea autocolante imi trimite
o scrisoare, care contine alta scrisoare timbrata.

Transportul e suportat de cel care primeste autocolantul.

Autocolantele nu sunt scumbe. Pe o foaia A4 intra 40 de sigle cu firefox
iar o foaie e maxim 2 lei (daca facem pe transparent)

> - Am vazut un nou model de sigla pentru GSL. Nu e mai bine sa facem cu
> sigla noua?
Inca trebuie sa ne hotaram pentru sigla. Eu am cam ramas fixat la ideea
cu umbrela :) si astept ceva asemanator.

> - daca facem cu firefox poate facem si cu open office ?
Sigur. O sa pun imediat si cu OpenOffice si Mandriva :). Am gasit sigla
pe net.

> - eu as vrea sa propun un model de autocolant mai general - despre
> linux si nu despre o anumita distibutie. incerc sa fac azi un model si
> sa-mi spuneiti ce parere aveti.
Chiar te rog sa trimiti propuneri de autocolante. In principal fisierul
trebuie sa fie la 300 dpi pentru A4. Ar fi fain svg dar merge si raster.

Spor!
Adi

--
Adi Roiban