[software-liber] Re: Distribuire autocolante prin posta

Dum Iun 22 20:46:02 EEST 2008

Materialele promotionale isi au locul lor insa nu are nici un sens sa
aruncam cu ele. Ce eu daca n-am stickere lipite pe calculator sau prin
camera inseamna ca nu imi pasa de fenomen?

Daca cineva are de gand sa organizeze un eveniment intr-o institutie
sa il ajutam cu materiale promotionale, in asa fel ai putea sa
motivezi oamenii sa organizeze niste evenimente. Dar ca sa aruncam cu
ele "just because" e absurd.

Asa putem arata ca punem accentul pe lucruri libere in general nu pe
lucruri gratis.

--
Alin