[software-liber] Re: Distribuire autocolante prin posta

Adi Roiban adi la roiban.ro
Dum Iun 22 21:03:33 EEST 2008

Salut.

Mama ce s-au aprins discutiile.
În data de Du, 22-06-2008 la 20:46 +0300, Rus-Rebreanu Alin-Florin a
scris:
> Materialele promotionale isi au locul lor insa nu are nici un sens sa
> aruncam cu ele. Ce eu daca n-am stickere lipite pe calculator sau prin
> camera inseamna ca nu imi pasa de fenomen?

Autocolantele intra in categoria marketing si de imagine.
Stiu ca autocolantele cu Powered by Ubuntu au avut un mare succes in
firma iar persoanele care habar nu avea de Ubuntu (doar au auzit
numele), vazat autocolante asamanatoare cu Wingoz au asociat automat
Ubuntu cu un sistem de operare respectabil.

E vorba de imaginea softwareului liber. Faptul ca exista materiale
promotionale de calitate creaza imaginea unui produs de calitate.

Pe de alta parte daca cineva vrea sa isi puna un sticker pe laptop sau
prin casa si vede ca primeste aceste lucruri de la comunitate se va
bucura de ele si va spune si prietenilor lui ce tare e cutare ca trimite
autocolante gratis. De la Adobe nu primeste :)
Eu a aflat de Ubuntu de la un prieten (care nu foloseste Linux) dar care
mi-a povestit despre Ubuntu si mi-a spus ce tari is aia:)

> Daca cineva are de gand sa organizeze un eveniment intr-o institutie
> sa il ajutam cu materiale promotionale, in asa fel ai putea sa
> motivezi oamenii sa organizeze niste evenimente. Dar ca sa aruncam cu
> ele "just because" e absurd.

Nu cred ca se face risipa prin trimiterea de autocolante prin posta.
La Ubuntu in ultimele luni am primit doar 2 cereri.
Trebuie sa depui un mic efort pentru a trimite o scrisoare (neelectronica).

--
Adi Roiban