[software-liber] Re: Distribuire autocolante prin posta

Dum Iun 22 21:24:36 EEST 2008

2008/6/22 Adi Roiban <adi la roiban.ro>:

> Salut.
>
> Mama ce s-au aprins discutiile.
> În data de Du, 22-06-2008 la 20:46 +0300, Rus-Rebreanu Alin-Florin a
> scris:
>
> Autocolantele intra in categoria marketing si de imagine.
> Stiu ca autocolantele cu Powered by Ubuntu au avut un mare succes in
> firma iar persoanele care habar nu avea de Ubuntu (doar au auzit
> numele), vazat autocolante asamanatoare cu Wingoz au asociat automat
> Ubuntu cu un sistem de operare respectabil.

Eu stiu ca am impartit o GRAMADA de CD-uri si nu ma pot lauda cu mai
mult de o mana de oameni care au migrat definitiv.

> E vorba de imaginea softwareului liber. Faptul ca exista materiale
> promotionale de calitate creaza imaginea unui produs de calitate.

Eu sunt de parere ca trebuie promovata libertatea prin intermediul
unor prezentari. Cand am aflat de GSL ultimul lucru care imi trecea
prin minte era politici de marketing si promovare gen "mici si bere"
asta ii motivul pentru care am si luat parte la activitatile grupului.

Faptul ca exista materiale promotionale si tricouri pe bani si e-cart
pe site si marketing creaza un precedent la care nu ma asteptam.
Referitor la calitatea produselor/servicilor in concordanta cu
materialele promotionale:
"Dormiti linistiti *** are grija de banii dumneavoastra."

> Pe de alta parte daca cineva vrea sa isi puna un sticker pe laptop sau
> prin casa si vede ca primeste aceste lucruri de la comunitate se va
> bucura de ele si va spune si prietenilor lui ce tare e cutare ca trimite
> autocolante gratis. De la Adobe nu primeste :)
> Eu a aflat de Ubuntu de la un prieten (care nu foloseste Linux) dar care
> mi-a povestit despre Ubuntu si mi-a spus ce tari is aia:)

Eu vad multa lume care nu aplauda marketingul agresiv al celor de la Canonical.

Ultimul mail pe tema asta

Spor

--
Alin