[software-liber] Re: Distribuire autocolante prin posta

Adi Roiban adi la roiban.ro
Dum Iun 22 23:54:31 EEST 2008

În data de Du, 22-06-2008 la 21:24 +0300, Rus-Rebreanu Alin-Florin a
scris:

> Eu stiu ca am impartit o GRAMADA de CD-uri si nu ma pot lauda cu mai
> mult de o mana de oameni care au migrat definitiv.
Sunt de acord ca la fiecare CD dat nu s-a obtinut un nou utilizator
Ubuntu. Insa la mine in firma au existat cateva cazuri (2,3) in care
oamenii vazand un CD profesionist realizat si ambalat au avut curajul si
rabdarea sa incerca Ubuntu ... si au si ramas pe Ubuntu.

> Eu sunt de parere ca trebuie promovata libertatea prin intermediul
> unor prezentari. Cand am aflat de GSL ultimul lucru care imi trecea
> prin minte era politici de marketing si promovare gen "mici si bere"
> asta ii motivul pentru care am si luat parte la activitatile grupului.
Nu se vor distribui multe autocolante prin posta.
Faptul ca ma ocup si de distribuirea de autocolante nu inseamna ca nu voi mai
organiza prezentari sau ca grupul nu v-a mai organiza prezentari.

Dar am obsercat ca la prezentarile noastre vin tot aceeasi oameni si de
aceea vrem sa abordam si alte modalitati de promovare si ne vom indrepta
atentia pe prezentari in liceee.

> Faptul ca exista materiale promotionale si tricouri pe bani si e-cart
> pe site si marketing creaza un precedent la care nu ma asteptam.
Tricourile au fost doar 2 zile. E-cart e doar in teste si oficial nu
exista.

Din experienta pe care o am activand in acest grup iti spun ca actiunile
grupului sunt rezultatul actiunilor membrilor activi din grup.

De exemplu cand majoritatea membrilor activi favorizau Slackware am
facut workshop de Slackware.

M-as bucura daca nu ai pune la suflet acest actiuni si ai incerca sa
sprijini prezentarile din cadrul grupului.
E gresit sa consideram ca distribuirea de materiale promotionale este
singura activitate a grupului.

--
Adi Roiban