[software-liber] Re: Distribuire autocolante prin posta

Ciprian Cucu cucu.ciprian la gmail.com
Lun Iun 23 11:11:52 EEST 2008

Hmmm... pentru ca citatul ala era in engleza si mi s-a parut ca nu suna bine
in Romana.
As pune si eu ceva in romana, daca aveti ceva care suna bine..

Plus ca si cele cu libertatile softwareului sunt in engleza.
Si copiii de liceu cred ca folosesc multe englezisme...

Cipri