[software-liber] Re: Distribuire autocolante prin posta

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Lun Iun 23 17:38:27 EEST 2008

2008/6/23 Andrei Nicolau <andrei.nicolau la gmail.com>:
> Nu poti sa spui Pinguin inauntru.Adica peste tot e Intel inside si de aici
> au pornit tot felu de adaptari, dar suna aiurea Pinguin inauntru.Cred ca cel
> mult 10% or sa faca legatura si eventual aia sunt cei care deja stiu si
> eventual folosesc Linux.Dar daca pui Penguin Inside toti or sa-si de-a seama
> care faza si o sa le atraga atentia.
>
> Am impresia ca mai sunt cateva, dar asta mi-a sarit in ochi.

Primul set conține intenționat traducerile acelea pentru a sublinia
faptul că ele nu înseamnă neapărat ceva pentru toată lumea.
De exemplu „Intel Inside" sună interesant pentru un pasionat de
hardware, dar noi nu ne adresăm doar lor.
La fel cu „Where do you want to go today?". Câţi români ştiu că e
textul ăla de la microsoft ?