[software-liber] Constanta cheama Software Liber - Roger !?!?!

aygun Abibula.Aygun la gmail.com
Lun Iun 23 20:29:49 EEST 2008

 Salutare simati colistasi ! Avand in vedere ca pe topicul
"oportunitate  Constanta " nu a mai existat activitate m-am gandit sa
revin in cardul altui topic sa trag nitel de minerul sirenei. Ce facem
domnilor ? Profesorul de la Univ.Ovidus care ne-a facut un favor prin
faptul ca ne-a inclus in Conferinta respectiva trebuie sa vada si el
un progres. Sa se vada ca suntem interesati !!! Ceva joc de glezne.
C,mm,n , trebuie sa luam legatura cu ala de la CNIV sa ii aratam cat
de cat ce vrem sa prezentam. Repet , eu as merge LTSP ( Linux TErminal
Server Project ) si pe unul din urmatoarele medii e-learnng
opensource :

http://www.dokeos.com/
http://moodle.org/
http://www.claroline.net/

si alternativ :

http://www.elearningforce.biz/e-learning/joomlalms.html
http://www.elearningforce.biz/joomla-quiz-deluxe/joomla-quiz-deluxe.html
http://www.moodle.mamboassistance.com/
http://www.joomlalms.com/

Nu cred ca este cazul sa reinventa roata.

Haideti sa ne agitam nitel , nu de alta dar trebuie sa aratam ca
suntem interesati altfel mumu mai pupa alta conferinta.

Pentru LTSP putem sa folosim Kiwi Linux vandul srijin pe Jani.

Ce parere aveti ?

Multumesc ,

Aygun