[software-liber] Re: Propunere logo...

Lun Iun 23 23:29:14 EEST 2008

Cum i-am zis si la Alex fara un slogan umbrela e useless n-are nici o
legatura cu software-ul si nu stai sa ii explici la fiecare om ce ai
gandit tu de ai ales o umbrela. Sunt curios daca gaseste cineva un
slogan scurt care sa explice umbrela ca e faina, e tango.

In alta ordine de idei: propuneri -> poll wp -> vote -> new logo ->
winner gets a beer

--
Alin