[software-liber] Re: Propunere logo...

Alex Eftimie alex la rosedu.org
Lun Iun 23 23:29:56 EEST 2008

Scuzati serverele la pamant temporar ale facultatii noastre. Fisierul
aici: http://software-liber.googlegroups.com/web/gsl-0.1.png .

2008/6/23 Robert Sicoie <robert.sicoie la gmail.com>:
> Salut,
>
> Eu nu inteleg ce legatură are o umbrela cu software-ul liber.
>
> Dacă fac o analogie simplă mă gandesc că ar semnifica ceva de genul
> "Câteodată mai avem nevoie și de software liber. Așa cum avem nevoie
> de umbrelă când plouă." și nu cred că e cazul să punem problema
> astfel.
>
> Da, sigla arată bine, dar... Nu semnifică nimic. Sigla actuală este
> mai...abstractă.

Da, nu este deloc sugestiv in legatura cu Software-ul (liber sau de
alta natura). Umbrela insa poate reprezenta intentia grupului de a
reuni si coordona comunitatile din romania si totodata de a proteja
sl.

Incerc sa imbunatatesc sigla si revin.

--
Alex Eftimie