[software-liber] Re: Propunere logo...

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Lun Iun 23 23:56:22 EEST 2008

2008/6/23 Rus-Rebreanu Alin-Florin <netblock la gmail.com>:

> Iertata imi fie ignoranta ca nu am mai folosit rh de la 9. Care ii
> legatura cu umbrelele?
> Asta? http://redhat.brandfuelstores.com/index.php?main_page=product_info&products_id=133

Nu știu care e, Redhat avea omul cu pălăria, iar Fedora e tot un soi de pălărie.

RedHat a inițiat, sponsorizează și colaborează la multe proiecte open
source (OLPC, Fedora, Mugshot, Dogtail). Acum să nu urâm corporațiile
care sprijină software-ul liber dar în același timp fac bani din
chestii conexe software-ului liber, cum ar fi suportul. Atunci ar
trebui să urâm și Mozilla Corporation că primește bani de la Google.
Și totuși, ignorând Firefox, Mozilla este cea care a făcut posibil
Internet Explorer 7 și 8, bun prost cum o fi el.